niedziela, 25 maja 2014

Cover cierpkich myśli



Po dłuższym namyśle, pomyślawszy, że myśl, która się właśnie myślowym sposobem osobiście wymyśliła, pomyślałam, iż owej myśli pozwolę na dalsze myślenie. I krąży ta myśl bezmyślnie po mej głowie, szukając ujścia dla zbędnych myśli, nic nowego w międzyczasie nie wymyśliwszy. Pomysły na myśli już się myśli wyczerpały, mimo iż zamysł był taki, żeby cokolwiek wymyślić. "Nawymyślać można wiele" - pomyślała sobie myśl - "ale co jeśli za zbyt wymyślne myślenie zostanę zwymyślana?" Usłyszawszy owe błędne myśli postanowiłam mojej myśli pomóc cokolwiek przemyślanego wymyślić. Przemyślawszy po krótkim namyśle aranżację dla nowej myśli, pomyślałam, że dam mej myśli kolejną szansę na przemyślenie tego, co chce wymyślić. Myśl, pomyślawszy, że coś znów wymyśliłam z obawy przed wymyślnym myśleniem zwyczajnie się rozmyśliła..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz